‘Nationale Smulgids goed voor de uitstraling van de frituurbranche’

Actueel, Achtergrond |
23 maart 2022 |
Leestijd ± 1 tot 2 minuten
Gerard Harzevoort van AnyTyme The Place To Be met het Goed Gefrituurd Keurmerk van ProFri

De tweede editie van de Nationale Smulgids komt eraan. Waarom willen cafetaria’s, snackbars en andere frituurspeciaalzaken in de Michelingids van de frituurbranche staan? We vragen het aan AnyTyme-ondernemer Gerard Harzevoort. “Het is de erkenning voor het vak.”

Gerard Harzevoort is eigenaar van AnyTyme The Place To Be in Emmeloord, met een zaak in het centrum en een zaak in de wijk De Erven. Omdat de ondernemer al jaren het Goed Gefrituurd Keurmerk van ProFri heeft, staat hij met beide cafetaria’s automatisch in de Nationale Smulgids.

Trots op de zaak

“De Smulgids is goed voor de uitstraling van de branche”, zegt Gerard Harzevoort. “En als ik ergens positief in het nieuws kan komen, dan wil ik meedoen. De gasten waarderen het dat we erin staan, het geeft ze een bevestiging. Als je trots bent op je zaak, en dat ben ik, dan is de Smulgids een stukje erkenning voor het vakmanschap.” AnyTyme The Place To Be onderscheidt zich ten opzichte van andere cafetaria’s, zegt Harzevoort. “Ik heb behoorlijke concurrentie, maar die zijn niet zo actief met dit soort dingen.”

Michelingids voor cafetaria’s

De Michelingids van frituurspeciaalzaken in ons land, de Nationale Smulgids, wordt eind dit jaar gepresenteerd. Alle cafetaria’s, snacksbars en andere frituurzaken kunnen zich aanmelden voor een vermelding in de gids. Bedrijven komen in de Smulgids als ze een omweg waard zijn voor de consument. De gids is ook online te raadplegen. Meer weten? Naar de Smulgids →

Meer over