Geld voor goed doel door Vanreusels XXL-campagne

Actueel |
4 februari 2021 |
Leestijd ± 1 tot 2 minuten
Paul-Emmanuel Vanreusel (links) en Hanneke Verburg van Make a Wish.

Snackfabrikant Vanreusel heeft voor het tweede jaar in successie een flinke donatie gedaan aan Make-A-Wish Nederland.

Het geld, een bedrag van 18,5 duizend euro, is door Vanreusel bijeen gebracht met een campagne voor haar Frikandel XXL.

Kilometers meten

De campagne voor het goede doel is simpel: hoe meer Frikandellen XXL er worden gegeten, hoe hoger de donatie wordt. Vanreusel laat in een persbericht weten: “We houden de scores bij van het aantal kilometers aan frikandellen dat we hebben verkocht. In 2020 liep de teller op tot 740 kilometer. Dat is goed voor een bedrag van € 18.500 voor Make-A-Wish Nederland.”

Make-A-Wish helpt met het realiseren van hartenwensen van zieke kinderen. Ook in 2021 zamelt Vanreusel via de verkoop van de Frikandel XXL weer geld in voor de organisatie.

Meer over