Donnie opnieuw boegbeeld van campagne

Actueel |
1 maart 2024 |
Leestijd ± 1 tot 2 minuten

De Amsterdamse rapper Donnie blijft als BN’er het uithangbord van snelle lekkernijen. Niet alleen is hij het boegbeeld van de wintercampagne van New York Pizza, maar ook bereikte zijn laatste album met de snacktitel De Kibbelingsound onlangs liefst 200 miljoen streams.

Het is niet de eerste keer dat Donnie reclame maakt voor New York Pizza. Vijf jaar geleden stond zijn portret zelfs op pizzadozen van de Nederlandse pizzabezorger. Bovendien schakelde New York Pizza hem in voor een campagne om medewerkers te werven.

The Frituurminator

Opgegroeid in de schaduw van de Febo in Amsterdam-Noord, heeft dit Amsterdamse automatiekmerk een warm plekje in Donnie’s hart. Hij promootte onder meer een kledinglijn van Febo en ontwikkelde een snack in samenwerking met het Amsterdamse snackmerk. Donnie’s frituurprogramma’s voor Amazon Prime liggen bovendien nog vers in het geheugen.

Als de schijn niet bedriegt is, zal de opvolger van De Kibbelingsound, een knipoog naar de Volendamse palingpop, ook weer gepaard gaan met beelden uit de wereld van de frituur. Donnie heeft voor dit jaar namelijk een nieuwe titel in het vooruitzicht gesteld: The Frituurminator.

Foto’s: Donnie De Kibbelingsound en New York Pizza