De bestelzuilen van Sitedish hebben een uniek voordeel voor jouw bedrijf

Advertorial
3 januari 2024 |
Leestijd ± 1 tot 3 minuten

Je kent Sitedish natuurlijk als marktleider op het gebied van totaaloplossingen voor bezorg- en afhaalbedrijven. Inmiddels werken meer dan 3.000 horecazaken binnen Nederland met hun totaalconcept. Vanaf heden levert Sitedish ook bestelzuilen in verschillende vormen, maten en prijsklassen zodat er voor ieder type snackbar het juiste model bij zit. Ze starten namelijk al vanaf €1199,- excl. BTW.  

De bestelzuilen van Sitedish hebben een aantal grote voordelen ten opzichte van losstaande hardware aanbieders.

Hoe onderscheidt Sitedish zich dan met hun bestelzuil? 

Zo zijn hun bestelzuilen bijvoorbeeld automatisch gekoppeld met het kassasysteem van Sitedish. Hierdoor komen alle bestellingen van zowel de bestelzuilen, als jouw eigen bestelsite en -app, Thuisbezorgd, Uber Eats, telefonische bestellingen en afhaalbestellingen binnen in één handig overzicht. Alle Sitedish software is dus al geïnstalleerd op de bestelzuilen zodat je direct aan de slag kan. 

Daarnaast verzamelen de bestelzuilen natuurlijk ook verkoopdata die je niet graag verloren ziet gaan. Deze data is eenvoudig terug te vinden in jouw persoonlijke online portaal genaamd Mijn Sitedish.  Daar kun je bijvoorbeeld informatie over de prestaties van specifieke gerechten, menucategorieën of zelfs individuele vestigingen bekijken. Hier kun je dan vervolgens weer je menu op aanpassen of jouw voorraadbeheer mee optimaliseren.  

Waarom zijn Bestelzuilen eigenlijk zo populair?  

Ze leveren een flink aantal voordelen op voor jouw frituurzaak. Zo verlagen ze de operationele kosten, verhogen ze de omzet en verbeteren ze de beleving van jouw klanten. De bestelzuilen van Sitedish bieden bijvoorbeeld de mogelijkheid tot upselling en cross-selling. Door visueel aantrekkelijke menu-opties en suggesties op de bestelzuil te tonen, kun je klanten stimuleren om extra items toe te voegen aan hun bestelling. Hierdoor verhoog je de gemiddelde bonwaarde en leveren ze dus een bijdrage aan een verhoogde omzet voor jouw snackbar.  

Een bestelzuil maakt ook het bestelproces sneller en efficiënter. Klanten kunnen zelf hun bestellingen plaatsen waardoor de wachttijd wordt verkort en de doorvoersnelheid wordt verhoogd. Dit betekent dat je dus meer klanten kunt bedienen binnen dezelfde tijd, wat resulteert in een hogere omzetpotentie. Onderzoek wijst uit dat deze groei in omzet zelfs kan oplopen tot maar liefs 25%.  

Bestelzuilen zien er niet alleen gaaf uit voor in jouw zaak, ze verbeteren ook de klantbeleving door jouw klanten een moderne en interactieve bestelervaring te bieden. Ze kunnen op hun eigen tempo en zonder enige druk eenvoudig zelf de bestelling plaatsen en aanpassen naar eigen voorkeur, wat zorgt voor een gepersonaliseerde service die de klanttevredenheid en loyaliteit verhoogt.  

Probeer de Sitedish Bestelzuilen een maand lang gratis uit! 

Sitedish is dusdanig overtuigd van het succes van hun bestelzuilen, dat ze jou de bestelzuil een maand lang gratis uit laten proberen. Ben je na de eerste maand niet tevreden? Dan komt Sitedish de zuil gewoon gratis weer ophalen.  

Bezoek de stand van Sitedish tijdens de Horecava! 

Wil je de bestelzuilen van Sitedish eerst in het echt zien? Bezoek dan de stand van Sitedish op de Horecava (8 t/m 11 januari 2024). Ze staan in Hal 1 bij standnummer 01.218. Al jouw vragen worden er direct beantwoord. 

Meer informatie

Ook interesse in de bestelzuilen van Sitedish? Hier vind je alle informatie! Heb je nou toch nog vragen? Neem dan contact op met Sitedish. Zij helpen je graag verder!