Instagrammers betrokken bij keuze nieuw snackshotje

Actueel |
2 april 2024 |
Leestijd ± 1 tot 2 minuten

Online snoepshop Candyfestival introduceert opnieuw een snackshotje samen met distilleerderij Onrust Stokers. Vorig jaar trok het frikandelshotje van het duo veel aandacht. Dit keer betrekt Candyfestival het publiek en een Rotterdamse snackbar bij de keuze van de smaak. Het kipnuggetshotje ligt op kop.

De Rotterdamse frietbakster Riet doet namens Candyfestival een oproep op Instagram. Welke smaak wil het publiek? Een kroketshotje, een mexicanoshotje, een kaassouffléshotje of toch het kipnuggetshotje? Riet werkt bij Empire Frostings aan het Bergpolderplein in Rotterdam. Deze ijssalon-snackbar is door Candyfestival en Onrust Stokers in de arm genomen bij de verkiezing van het nieuwe snackshotje.

In een persbericht zegt Riet van Empire Frostings: “Wat kan mij het schelen. De jeugd wil tegenwoordig allemaal van dit soort gekke dingen. Dan maken we toch een nieuw shotje voor jullie.” Of het nu een kipnuggetshotje of een kroketshotje wordt, net als bij het frikandelshotje is het drankje alcoholvrij.

Foto: de Rotterdamse frietbakster Riet, foto Candyfestival.