3 redenen om Smulscore.nl te promoten bij jouw gasten

Actueel |
6 april 2022 |
Leestijd ± 1 tot 2 minuten
Foto: FSW

Wil je weten wat de gast van jouw frituurzaak en gerechten vindt? Breng dan in jouw zaak Smulscore.nl onder de aandacht. Het is hét platform waar jouw klanten hun mening over jouw snackbar, cafetaria of frituur kunnen geven.

Wij serveren jou 3 redenen om Smulscore.nl te promoten.

1. Een eerlijke reactie is goud waard

Was het uitstekend, prima of kunnen sommige dingen volgens jouw klanten beter? Hoe het ook het uitpakt: het is waardevolle informatie die per saldo jouw bedrijf, ondernemerschap en medewerkers scherp houdt en scherper kan maken. We weten het allemaal: sta je voor de toonbank, dan reageren klanten maar mondjesmaat. Via gast-reviews op Smulscore.nl kom je meer te weten over de mening van de belangrijkste persoon in jouw zaak: de gast.

2. Leuke kwinkslag, wervende teksten

Op Smulscore.nl kunnen jouw gasten in een paar zinnen hun boodschap kwijt na een bezoek aan jouw frituurmekka. Als ze thuis heerlijk hebben genoten van hun afhaalgerecht en dit online kenbaar maken, weet je weer waarvoor je het doet. Soms delen ze iets over jouw bedrijf waaraan je zelf nooit had gedacht of hebben ze een leuke boodschap die jouw dag helemaal goed maakt. Schrijven gasten wervend over jouw bedrijf, dan moedigt dit misschien andere consumenten in jouw verzorgingsgebied aan. En heeft de klant tóch een puntje van kritiek, dan kun je daarvan leren.

3. Smulscore: laat jouw sterren stralen in de Smulgids

Via Smulscore.nl belonen jouw gasten de prestaties, smaak en relevantie van jouw frituurbedrijf met sterren. Is een representatief aantal gasten laaiend enthousiast over jouw frituurspeciaalzaak? Dan kan dit een plekje opleveren in de Nationale Smulgids, de sterrengids van de branche.

Meer weten over Smulscore.nl? Klik hier

Meer weten over de Nationale Smulgids? Klik hier

Ondernemers met een abonnement bij het Nederlands Frituurcentrum, kunnen gratis gebruikmaken van de Smulscore.