
Bestelplatform verrast trouwe klant van Snackpoint De Sticht
Een frietje bestellen en met een gloednieuwe auto naar huis? Voor een vaste klant van Snackpoint De Sticht in het Zuid-Hollandse Ammerstol werd het werkelijkheid. Dankzij een promotieactie van Foodticket, een van de bestelsystemen waar veel cafetaria’s en snackbars mee werken, mocht de snackliefhebber vorige week de sleutels van zijn prijs in ontvangst nemen.
Twee keer per jaar kans op een auto
Bestelplatform Foodticket organiseert twee keer per jaar een landelijke winactie onder mensen die hun maaltijd online bestellen via het platform. Elke geplaatste bestelling is automatisch een lot. Deze zomer was het weer raak bij Snackpoint De Sticht: daar viel voor de tweede keer de hoofdprijs, een gloednieuwe auto. Vijf jaar geleden was het ook al raak bij De Sticht en won een klant ook een auto won via dezelfde actie.
Overhandiging door Pieter Hoogendoorn
Pieter Hoogendoorn, eigenaar van de zaak, overhandigde persoonlijk de autosleutels aan de verraste winnaar. “Ontzettend leuk dat de prijs bij ons terechtkomt,” aldus Hoogendoorn. “Het is een mooie manier om trouwe klanten in het zonnetje te zetten én tegelijk online bestellen te stimuleren.”
Van de feestelijke overhandiging werd verslag gedaan door RTV Midden Holland.
Klantbinding met een digitale plus
Met dit soort acties laat Foodticket zien dat digitalisering en klantbinding prima hand in hand kunnen gaan, ook in de wereld van de afhaalsnack. Voor de winnende klant én voor Snackpoint De Sticht was deze zomeractie in elk geval een feestje waard. Ter gelegenheid van de uitreiking afgelopen dinsdag werden aanwezige bezoekers een uur lang voorzien van gratis patat.