Nuggets krijgen een impuls met Chick’n Chick’n

Nieuw! |
28 december 2021 |
Leestijd ± 1 tot 2 minuten

Kipproducten zijn zeer populair en het aanbod van verschillende kipsnacks blijft groeien. De nieuwste introductie: Chick’n Chick’n.

Iedereen vindt kipsnacks lekker, de vraag komt zowel van kinderen als volwassenen. Bovendien is kip geschikt voor elke bevolkingsgroep. Remia lanceert daarom het Chick’n Chick’n concept, om het snackmoment met (kip)nuggets met Sweet & sour en Smokey BBQ saus in cups aantrekkelijk te presenteren.

Klanten verrassen

“Door de nuggets aan te bieden met de keuze uit twee sauzen en drie portiegrootte, kun je het verschil maken en je klanten verrassen”, zegt Remia. “Tegelijkertijd biedt het de mogelijkheid door pro-actief saus mee te verkopen als er om een portie nuggets gevraagd wordt. Dit maakt het aanbod voor de klant leuker, de klant mag zelf zijn saus uitkiezen, en jouw kassa-aanslag wordt hoger.”

Het concept is eenvoudig: via de grossier bestel je de nuggets en de Remia Burger & Grill sauzen. Remia verzorgt ondersteunend POS-materiaal zoals een narrow casting beeld, counterkaart en wobbler.

Twee sauzen

De Sweet & Sour saus is volgens de makers de perfecte balans tussen zoet en zuur, dankzij de toevoeging van abrikozenpuree. De stevige BBQ saus heeft een authentiek karakter door de unieke kruidenmix in combinatie met Hickory Wood rooksmaak, aldus Remia.

Kijk voor meer informatie op remiaprofessioneel.nl/chickn-chickn-concept