De nieuwe bestelzuil van NTF zorgt voor nog meer gemak

Nieuw!, Achtergrond |
20 mei 2021 |

Van de partner van ProFri

De nieuwe bestelzuil van NTF


Een bestelzuil zorgt voor een groot gemak aan selfservice in een horecazaak. Ook is de routing van gasten beter te managen. De gasten hoeven niet in de rij te staan om iets te bestellen, maar kunnen op hun eigen gemak een bestelling plaatsen. Gasten kunnen hun handen desinfecteren en gebruik maken van de bestelzuil wat toevoegt aan de veiligheid van het personeel en de gasten. Verder bestellen gasten gemiddeld 28% meer omdat ze meer tijd hebben om de complete menukaart te bekijken. Het geeft meer omzet en het verlaagt de druk op het personeel. Het is de digitale medewerker die altijd klaar staat voor iedereen.

Groter, en slimmer

Voor frituurzaken is er nu een nieuwere versie van de bestelzuil. Het nieuwe model heeft een groter touchscreen scherm, in plaats van 22’’, is dit nu 32’’. De bestelzuil komt in meerdere varianten namelijk: het wandmodel, de staande variant en daarnaast nog de keuze om voor een enkelzijdige of dubbelzijdige variant te gaan. Er zit nu ook een ingebouwde scanner in de bestelzuil waardoor de gasten bijvoorbeeld kortingscodes of coupons kunnen inscannen. Het nieuwe model heeft tenslotte ook een ander formaat van het printpapier, wat hetzelfde is als het printpapier van de kassa. Zo hoeft je geen verschillende formaten printpapier te gebruiken als ondernemer, net zo eenvoudig en efficiënt!

Afgestemd op het eetmoment

Op elk moment van de dag kan je de video’s die getoond worden op de bestelzuil, en het aanbod instellen. Dit zorgt ervoor dat je als ondernemer een divers menu kunt presenteren wat past bij het eetmoment. Uiteraard kan de buitenkant van de bestelzuil aangepast worden zodat hij past bij de rest van de inrichting. Een full-colour afbeelding erop? Kan! Een hout-look? Geen probleem. Of gewoon clean wit? De keuze is reuze.

Over NTF (Next to Food)*

Vanuit Culemborg ontwerpt en ontwikkelt NTF al meer dat 20 jaar soft- & hardware voor de horeca. Van frontoffice oplossingen tot backoffice management: de horeca kan op NTF vertrouwen als digitale partner in horecamanagement. Bij alles wat NTF ontwikkelt, staat de horecaondernemer centraal. De missie van NTF is om oplossingen te leveren; met de innovaties van morgen, klaar voor de uitdagingen van vandaag. NTF gelooft in het digitale hart van de horeca en zorgt daarmee voor een glimlach bij de gast, en bij de ondernemer.

* NTF is partner van vakvereniging ProFri

Meer over